OPSEC 2. VS 2025
- Zahájení příjmu žádostí: 3. 4. 2025
- Termín podání návrhu projektu v SISTA: 28. 5. 2025 do 16:00
- Zveřejnění výsledků soutěže: 14. 11. 2025
- Zahájení řešení projektu: 1. 1. 2026
- Délka trvání projektu: 24 - 48 měsíců
Prosíme všechny žadatele, aby dali svůj záměr zúčastnit se soutěže co nejdříve vědět.
- Interní termín pro kontrolu rozpočtu (vložený v aplikaci SISTA): 14.5.2025.
- Po kontrole a odsouhlasení rozpočtu je potřeba vložit draft návrhu do dokumentů v ISEPu a zahájit elektronické schvalování průvodky a to nejpozději 21.5.2025.
- Při plánování osobních nákladů se řiďte Metodickým listem k plánování osobních nákladů.
- Do 7.5.2025 zašlete personalistce Ing. Evě Žufanové seznam osob řešitelského týmu, které plánujete v návrhu projektu. Bude Vám zasláno rozmezí mezd, které můžete pro jednotlivé zaměstnance plánovat.
- Aby nedocházelo ke zbytečnému prodlení při udělení přístupu do SISTA výzkumníkům a administrátorům (zejména u návrhů, kde MU vystupuje jako partner), je třeba co nejdříve založit návrh projektu v ISEP s uvedením čísla, které určila SISTA.
Základní parametry soutěže:
Soutěž vyhlášena pro všechny tři podprogramy:
- Rozvoj schopností vymáhání práva
- Krizová připravenost bezpečnostních a záchranných sborů
- Odolná společnost
- uchazeči jsou podniky a výzkumné organizace zapsané v Seznamu výzkumných organizací MŠMT
- dle typu projektu lze zapojit i uživatelskou organizaci
- podpora až 100% - výzkumné organizace mají 100% a podniky dle velikosti a charakteru výzkumu
Podklady RMU zde.
Více informací (podrobnější informace a pokyny, interní termíny) naleznete na webových stránkách poskytovatele.
Kontakt:
- Ing. Kateřina Páleníková Fialová – ekonomika, věcná kontrola, odeslání
- Ing. Eva Žufanová – osobní náklady