Informace o projektu
Pedagogický a andragogický výzkum vysokého školství
(Výzkum vysokého školství)
- Kód projektu
- MUNI/A/1411/2021
- Období řešení
- 1/2022 - 12/2022
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Filozofická fakulta
- Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Mgr. Bc. Nicol Dostálová
- Mgr. Tereza Kolumber
- Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Mgr. Martina Minaříková
- Mgr. Barbora Nekardová
- prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Mgr. Katarína Rozvadská, Ph.D.
- Mgr. Erik Šejna
- Mgr. Tereza Vengřinová
- Bc. et Bc. Barbora Zavadilová, MPhil
- doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Projekt podporuje základní výzkum vysokého školství z pedagogických a andragogických perspektiv. Cílem projektu je podpora výzkumných a dalších odborných aktivit studentů doktorského studia studijních programů Pedagogika a Andragogika na Ústavu pedagogických věd FF MU. Studenti věnující se výzkumu vysokého školství mají díky projektu příležitost pokrýt náklady na cestování spojené se sběrem dat, síťováním a účastí na konferencích. Z projektu je rovněž hrazena podpora za mimořádné výsledky či finanční podpora doktorských projektů s náročnějším výzkumným designem. Zároveň projekt cílí na podporu publikování v zahraničí skrze financování profesionálních korektorských služeb v angličtině.
Cíle udržitelného rozvoje
Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.
Publikace
Počet publikací: 6
2022
-
Adult Learners' Stories of the Past: What Can Be Learned from Historically Grounded Biographical Narratives of Non-Traditional Students in Czech Higher Education.
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
Facebook Groups as Means to the Social Integration of First-generation University Students
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
From biography to learning: travelling in time via the narration of adult learners in higher education
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
Integrating into University System at Home and Online
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
Mali by sme platiť študentom za prospech? Systematická prehľadová štúdia vplyvu finančných stimulov na akademickú úspešnosť vysokoškolských študentov
Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, rok: 2022
-
The Role of Peer Learning among University Teachers in Integrating Digital Technologies into Higher Education Teaching
Studia paedagogica, rok: 2022, ročník: 27, vydání: 2, DOI